Portfolio Manager Congressen

 

Portfolio Manager Congressen

Amsterdam of Utrecht

 

Als congres / portfoliomanager voorzie jij (top)professionals van kennis- en netwerkmogelijkheden (B-to-B).

 

Als congres- en opleidingsmanager run je je eigen toko. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de inhoudelijke ontwikkeling van congressen en/of trainingen. Je kunt hierbij kiezen uit 5 verschillende vakgebieden: Zorg & Welzijn, Industrie (turnaroundmanagement), ICT, Finance of Legal. Je doet kwalitatief marktonderzoek, schrijft wervende programma’s en nodigt sprekers en docenten uit. Je werkt nauw samen met je team om je verschillende projecten tot een succes te maken. Je hoeft niet perse al veel kennis te hebben van de verschillende vakgebieden, zolang je leergierig bent en blijft kun je je dat snel eigen maken.

 

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Je brengt de informatie- en netwerkbehoefte van de diverse doelgroepen efficiënt in kaart door middel van kwalitatief (telefonisch) marktonderzoek, netwerken en het volgen van media en vakliteratuur
  • Productontwikkeling: je vertaalt deze kennis- & netwerkbehoefte naar programma’s voor passende congressen, opleidingen en trainingen, die kwalitatief hoogwaardig én commercieel interessant zijn: jij bepaalt zelf de inhoud en de vorm
  • Je schrijft programma’s en bijbehorende (marketing-)teksten
  • Je bouwt (lange termijn) relaties op in het marktsegment waar je voor werkt, zowel met hoger management als (midden) kader
  • Projectleider: (na verloop van tijd) stuur je een multidisciplinair projectteam aan
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van omzet en een hoge klanttevredenheid

 

Jouw profiel en capaciteiten:

  • Als kind vroeg jij altijd al “waarom?” en je ging op onderzoek uit. Je bent nieuwsgierig en onderzoekend ingesteld
  • Je bent communicatief heel sterk, een netwerker in hart en nieren
  • Je bent resultaatgericht, hebt een neus voor ondernemen en bent een echte doorzetter
  • Bij voorkeur minimaal 2 jaar werkervaring in een research en/of commerciële functie
  • Kennis van / een netwerk in een van de vakgebieden of ervaring in de eventbranche is een pre
  • Voltooide WO of HBO opleiding

 

Standplaats: afhankelijk van het vakgebied is dit Houten of Amsterdam.

 

CONTACTPERSOON LYNCWISE EXECUTIVE SEARCH & INTERIM

Annelien Jordense

Executive search specialist in Media, Retail & Energy

 

Door haar jarenlange ervaring als recruitment manager en inkoopmanager bij onder andere Stork, Enexis en Reed Business kent en begrijpt Annelien de uitdagingen in meerdere markten. In haar kast prijken de awards die ze kreeg voor onder andere ‘beste sollicitatie-ervaring’ en ‘beste recruitmentcampagne’. Nog veel waardevoller is haar grote en brede netwerk met betrekking tot Sales, Marketing, Inkoop en HR posities. Het voeren van persoonlijke gesprekken en het samenbrengen van mensen zijn belangrijke energiebronnen voor haar. Op haar eigen, attente wijze is ze to-the-point en schakelt ze snel. Open, eerlijk, direct en duidelijk. Iemand bij wie je zeker weet ‘dat het goed komt’.

 

Annelien Jordense
Partner bij Lyncwise Executive Search & Interim Management
Bergweg 40, Hilversum
+31 6 55 78 03 43
annelien.jordense@lyncwise.nl
Linked-In profiel van Annelien

Share this: